A Gyöngyös-Mátra Turisztikai Közhasznú Egyesület onlinemarketing-képzést szervezett a tagjainak az elmúlt héten. Az ingyenes programnak az Eszterházy Károly Egyetem Károly Róbert Campus adott otthont.
Az egyesület tagsága meglehetősen homogén összetételű a turizmust érintő gazdasági tevékenységek tekintetében. Abban azonban mindannyian egyetértettek, hogy az úgynevezett BTL reklámeszközöket érdemes maximálisan kihasználni napjainkban. Ezek közé tartoznak többek között a céges Facebook- és Instagram-oldalak az interneten.
Bár ezeken a felületeken léteznek direkt fizetős kiemelések is, de a rendelkezésre álló ingyenes lehetőségek is tudnak kézzel fogható eredményeket hozni a felhasználónak. Azoknak is segítséget nyújtott Damjanovich Nebojsa onlinemarketing-szakértő, akik eddig nem rendelkeztek ilyen oldalakkal.
Egészen az alapoktól kiindulva vázolta fel a résztvevőknek, hogyan kell a lehető leghatékonyabban használni az ilyen lehetőségeket. Hogyan érdemes posztolni, megosztani, időzíteni, hirdetni, eseményt létrehozni. A jelenlévő TDM tagok, a borászoktól a szállásadókig a képzésnek köszönhetően a jövőben akár Facebook-on vagy Instagram-on is össze tudják hangolni eseményeiket. Ezzel pedig újabb látogatókat és vendégéjszakákat generálnak a Gyöngyös-Mátra térségének.